Astăzi am o primăvară și o sărutare dulce

Astăzi am o primăvară și o sărutare dulce
am în suflet bucurie și pe față am un zâmbet.
E doar pace-n împrejur și pe foi o umbră mică
se îndoaie într-un rând.

Astăzi e o zi de vară și un munte săltăreț
stă pe capătul de stradă privind oamenii
și încet, îndrăznește și mă întrebă:
-Pân la cer, mai sus de lună, te îndrepți?

Vreau să spun că sunt sărac și în sărăcia mea
am găsit cu ochii calea care duce pân la cer,
dar la lună nu oprește.

Eu sunt cel ce are viață și pe buze un cîntec
dar cu mintea mea amară,
aș putea să luminez astă zi de primă-vară?

Lasă un răspuns

