Să fiu

Sa sperăm că va fi mai bine
și cu mai puține lacrimi de aruncat,
căci pur și simplu m-am săturat
să îmi tot șterg ochii și să
îmi ating fața,
când plânge.

Căci multe am de spus,
căci multe am trăit
dar ce pot spune, din ce-am trăit?
Eu am pășit pe căi necunoscute
și am fost schimbat în cel de azi,
urât de voi și îndrăgit de mine.

Va fi cândva mai bine,
poate timpul v-a așterne câteva lacrimi
cândva, de bucurie.
Suflet mic și răvășit
ce-i cu lacrimi doar hrănit,
și atît amar, pentru mine.

Atunci când va fi
eu nu voi mai primi priviri
de la voi, străni de pe stradă.
Doar mici, sărutări, de la îngeri.

Lasă un răspuns

