Seara pe un deal

Pe un deal înalt
Sunt acum privind
Soarele în zare
Cu razele apunând.

O seară minunată
Și un apus aprins
De-o flacărăr curată
Momente ca din vis…

Cu ochii tot culeg
Imagini ce în gând,
O flacără aprind
Și palma-mi strângând.

E chiar aici cu mine
Ținându-mă de mână…
Și noaptea care vine
Sărutul ni-l amănă.

Cu soarele ascuns
Cu stele cîte una,
În sufle a pătruns
Lacrima și hula.

plecata-i dintr-o dată
Fărăr bun rămas,
Lăsându-mă pe-o altă
Palmă de câmp ars.

Ochi-mi curg ușor,
Petale aruncând
Căci ziua trecător
A fost pe-aici bătând.

Dealul este negru
Zare-i-ntunecată
Chipu-mi este riduri
De-o lacrimă vărsată.

Plecat-ai și te-ai dus,
Și înapoi nu vii
Decât după apus
Al lumii vis făclii.

Un răspuns la „Seara pe un deal

Lasă un răspuns

