În urma mea

Știi, mă gândesc

La felul cum te-am iubit

Și nu-mi amintesc

Un ceas să-ți fi răpit.

 

În clipa când,

Te-am văzut pentru prima oară

O lună te-am purtat în gând

Atunci, pentru prima oară.

 

Acum, după anii ce-au trecut

Mă gândesc la acele timpuri,

Dar clipele ce le-am avut

Au fost pe străine meleaguri.

 

Viața mi s-a schimbat,

Dar tu ai uitat că-s aici

Anii mi te-au furat,

Cu sărutări dulci.

 

Știi, mă gândesc

Exact ca la început,

Nu te mai găsesc

Te-ai pierdut.

Lasă un răspuns

